نی نی جوجو من

بدون عنوان

1394/5/25 15:38
نویسنده : ونوس
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عجیجم خجالتشرمندم ببخش دیر اومدم تقصیر اینترنت بوددلم برات تنگ شده بود جیگررررررررررررررمبغلچیکار میکنی خوبی؟میدونی خبرای خوبی برات دارم فدات بشم بوستولد5ماهگیتو بهت تبریک میگم بغلبوسامروز وارد 5ماهگیت شدی جیگرم میبینی چه زود میگذره خوشملم فرشتهخداخدا میکردم زود اینترنتم درست شه بیام پیشت انگار چندسال ازت دور بودم درسته که الان تو دل منی ولی اینجا که باهات حرف میزنم یه حس دیگه ای دارم احساس میکنم روبرومی حرفامو گوش میکنیفرشتهبوسهان خبرررررررررررررررررررررررررررررررررررر دیگه متنظرامروز امروز امروز میررررررررررررررررررررررررررررم سووونووو دل تو دلمون نیست عجیجم بابایی که لحظه شماری میکنه تا ساعت 6نمیدونیم چه جوری صبر کنیم امروز دقیق مشخص میشه که دخملی یا پسمل؟براما که فرقی نمیکنه فقط میخوایم سالم باشی جشنبرا بابایی هم دعا کن جیگرم کاراش حل بشه فدات بشم خیلی سختی میکشه فراموشش نکن میدونم که حرفامو میشنویسکوتراستی عکس بالایی امیر محمد پسر علی دایی جونه بغلمیام پیشت

پسندها (3)

نظرات (0)