نی نی جوجو من

هفته 29جوجوی نازم

1394/8/10 21:42
نویسنده : ونوس
763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم سلام جیگرم الهی فدات شم منبغلبغلبغلخوبی خوشگلم ؟فدات شم دلم برات تنگ شده بود خیلی .بابایی که نگو دیگه طاقت نداره لحظه شماری میکنه هرروز باهات حرف میزنه میشنوی صداشو؟بوست میکنه احساسش میکنی؟من که نمیتونم بوست کنم .می دونی چی شد الان یهویی حرکت کردی  فک کنم میخوای جوابمو بدی عاشقتم قه قهه وای چه لحظه ای بوسکاش میتونستم ببینمت که چیکار میکنی میگن تو این ماه سکسکه میکنی  الهی من فدای سکسکت بشم اذیت میشی نه ولی برات خوبه تحملش کن خوشگلم درضمن روزی نیم لیترم ادرار میکنی .قدتم 37cm.وزنتم 1750qr.جیگرم.ازهفته 32وزنت زیاد میشه به سلامتی تپل مپل میشی فدات شم سعی کن هرچی من میخورم زود تو هم بخوربخصوص ویتامیناوپروتئینارو تاخوب رشد کنی  بالپای قرمزی خجالتفرداوارد هفته 30 میشی دخملم 10هفته دیگه میای بغلم ایشالابغلبه فکراتاقتم که چه جوری تزئینش کنم .شبا که خواب ندارم البته طبیعیه دکترا میگن بابایی برام بالشت بارداری خریده الان راحترم دستش درد  نکنه بابایی رو خیلی اذیت میکنیما بین خودمون باشه .میدونی خیلی دوسمون داره هرروز قربون صدقمون میره صبحا که میخواد بره سرکار پامومیبوسه وقتی قران میخونم پامو میبوسه میگه پای مادری که قران میخونه رو بایدبوسید هرروز برات یس وسوره محمد (ص)ونورومیخونم البته این سوره های ماه هفت بارداریه ماه قبل سوره فتح و...وماه بعد سوره های دیگه که براهرماهو برات خوندم  ولی براختم قران هنوز تو جز20 موندم البته ختم دوم ایشالا خداهرچی بخواد همون بشه راستی برات لحاف تشک دوختم خیلی نازه عکسشو بعداینکه تموم کردم برات میزارم یه جوجو هم رو لحافت میدوزم  کاش خوشت بیادجیگرم برم شام بخورم الان دیگه گشنته تو هم بخور خربزه هم میخورم همشو فقط برا تو میخورم زود جذبش کن نوش جونتبغلمیام بازم

پسندها (1)

نظرات (0)