نی نی جوجو من

ماه 6وهفته 24 نی نی جوجوم

1394/7/3 21:52
نویسنده : ونوس
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم سلام دخملم سلام عزیزم بای بایبوسبوسخوبی نی نی من  یواش یواش داری بزرگ میشی ومیای بغلم الان 6ماه و23هفته و5روزته فدات شم منبغلخیلی شیطون شدی ووروجک  عاشق لگداتم  آرامبابایی که دلش غش میره دستشو که میزاره تکون خوردنتو احساس می کنه گریه میکنه الهی بابایی فدات شه بوساین ماه می خوام برات زیتونو انجیر بخورم فک کنم دوس داشته باشی قرانتم که می خونم میشنوی عزیزم  باصدای بلند میخونم برات که بشنوی یه بار که ختمش کردم الان توختم دومم که جز16هستم سوره محمدم (ص )سعی میکنم هرروز برات بخونم  میدونم که میشنوی چون بعد هفته 20 نی نیا صدارو میشنون برات موزارتم گوش میکنم یعنی گوش میکنی دوسش داری؟میدونم که دوس داری چون وقتی گوش میکنم تکون میخوری امروز که قران میخوندم زیاد تکون خوردی فدات شم مشخصه قرانم خیلی دوس داریجشنبازم میام خوشگلم

پسندها (5)

نظرات (0)