نی نی جوجو من

بهترین احساس که مادرتجربه میکنه.تکون خوردن نی نی

1394/6/16 22:33
نویسنده : ونوس
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام فدات شم خوبی؟بوسبوسبغلبغلببخش دیراومدم اینترنت نداشتم جیگرم غمگیندلم برات تنگ شده بود خیلی محبتمیدونی امروزواردهفته 22شدی خوشگلم کاش میشد اولین حرکاتت ولگداتو یادداشت میکردم وای چه حسی داره دلم غش میره امروز که نیستی دیروزم کم نمیدونم  چراولی جاش بیفته خیلی شیطونی  شیطون بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلمامان شدن یه حسیه واین یه حس دیگه بهترین احساسی که مادرتجربه میکنه:تکون خوردن نینی فرشتهفرشتهفرشتهمیدونی دیروز رفتیم برامرسانا سیسمونی گرفتیم وای چه لباسایی چه رنگایی  کوچولو صورتی ناز وقتی تواون لباسا  تورو تجسم میکنم  دلم غش میره کی میای پس؟ا  نگفتم مرسانا کیه ببخش دخترخالته قراره به این زودیا بیاد1یا2 هفته دیگه جشنجشنجشنعزیزم خیلی دوست دارم خیلیبوسمحبتمحبتبغلمن وجوجوم

پسندها (4)

نظرات (2)

عاطفه و بهزاد
16 شهریور 94 22:39
منم عاشق تکوناشم ولی حسابی نامردی میکنه دیر به دیر تکون میخوره گل پسرم
پریسا
18 شهریور 94 13:26
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16