نی نی جوجو من

من ونی نی جوجوم

1394/8/27 21:00
نویسنده : ونوس
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

بغلمنو نی نی جوجوم بغل

سلام خوشگلم سلام جیگرم خوبی دخملم الهی فدات شم دلم برات تنگ شده خیلی تو چی؟میدونم که تو بیشترمحبتاز لگدات میگم میخوای زودتر بیای توبغلم من که لحظه شماری میکنم جیگرم بابایی که نگو ازما دوتا عجول تره زیاددیگه نمونده تو ماه 8وهفته 32 هستی عزیزم رفتیم بابابایی سونوگرافی ضربان قلبت 167 ووزنتم 1350خدارو شکردکترت گفت خوبه باز یه سونو گرافی هم نوشت که باید برم دکترادهمی گفت دقیق تره ببخش عزیزم که یکسر مینویسم آخه یه ذره حال ندارم که توبارداری طبیعیه الان که دارم باهات حرف میزنم داری شیطونی میکنی یه جا بند نیستی احساس می کنم حرفامو میشنوی  خیلی دلتنگتم خیلی دیگه داری اشکامو درمیاری دعامون کن عزیزم دعامون کن بیشترازهرچیز به دعات نیازداریم من وبابایی فقط امیدمون به خداست ودعاهای تودیگه نمیتونم ادامه بدم بازم میام درسته همیشه بامنی وتودلمی ولی نمیدونم چرا اینجا باهات راحتترم دوست دارم خیلی 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان زهرا
1 آذر 94 10:54
سلام من به تازگی مادر شدم و هنوز یه ماهمه دلم می خواد با شما در ارتباط باشم اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم اطلاع بدید خانمی
mum
18 آذر 94 18:56
سلام وبلاگ قشنگیه امیدوارم به وبلاگ من هم سربزنیدواگرپسندیدیدهوادارم شوید ممنون