نی نی جوجو من

بدون عنوان

1394/5/26 11:42
نویسنده : ونوس
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من خوبی ؟الهی فدای دخمل نازم بشم بغلفدات بشم گفتم بر میگردمبوسدیروز بابابایی رفتیم سونو بگو چی گفتن نه بگو چی گفتن؟متفکربالا که گفتممتفکرگفتم فدای دخمل نازم بشم گفتم یانگفتم؟گفتممحبتخیلی خوشحالم که یه همدم پیدا کردم که ازجنس خودمه خیلی خوشحالم درضمن امروزروزدختر.ولادت خانم معصومه (س).روزی که فهمیدیم تودختری روزت مبارک فدات شمبغلجشنمیدونی چیا دوس داری بخوری؟بیشتر سوپ وآش .ترشیجات یعنی چیزای ترش وشور.انارولیموترش خوشمزه.آلبالو .لواشک ترش خوشمزه.عاشق آبمیوه ای هلو.وای آبغوره که نگوهرچی میریزم تو غذافکر میکنم کمه .آجیل که اصلادوس نداری بدبو.فدات شم ضربان قلبت محبت=151   ac=129میلیمترمعادل18-19 هفته ای    4.6 = bpd=39   .fl=28    nf=1.8mm    nasal bone

پسندها (2)

نظرات (2)

عاطفه و بهزاد
27 مرداد 94 9:53
عزيزمممممممم مباركه من پنجشنبه ديگه وقت انومالي دارم دل تو دلم نيس برم ببينم ني ني چيه خداروشكر گل دخمليت سالمه چقد من دخملي دوس دارممم
نمدکده زیبا
10 شهریور 94 14:09
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی