نی نی جوجو من

حرفم به جوجوم

1394/3/26 16:57
نویسنده : ونوس
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من خوبی؟متنظرلحظه شماری میکنم که ببینمت "بغلت کنم :ببوسمتبی حوصلهبغلبوسخیلی دوست دارم خیلی خجالتبزاربگم امروز2ماه ودوروزه که تو دلم جا گرفتی یعنی هفته دهمته که روزبه روز تندتروتندتر رشد میکنی ایشالا که سالم باشی آرامفرشتهمن و بابایی 2سال و10ماهو26 روزه که عروسی کردیم یعنی 21روز مونده به سالگرد عروسیمون 16تیرکه تو میشی هفته 13ام یعنی 2ماهو 23 روزه عجیجم فدات شم جیگرمبغلبغل21اردیبهشت بودکه فهمیدم تورودارم مال ما برعکس بود بابایی خبرآوردکه حامله ای خانمم البته چون دکترا گفته بودن پرولاکتینت بالاست دیر حامله میشی  ترسیده بودم ولی به دوماه هم نرسید که جوجوم اومدی خدارو شکر میکنم وازخدامیخوام به همه اونایی که نی نی شون نمیشه نی نی بده الهیبغلبغلبغلنمی دونم پسلی یادخمل دلغک که اسمتو انتخاب کنیم کاش یه جوری میشد که خودت می تونستی اسمتو انتخاب کنی ولی خوب سلیقه منم بد نی  فدات شمبوسمیدونی الان چی میخوریم دو تایی گیلاس وآلوچه نارس وچاغاله بادوم که عزیز از باغ براتو ومن آورده نوش جونت خوشگل منفرشتهبابایی ام الان از خواب پاشدوهمه گیلاسای تو ومنو خورد باز چرت زدقه قههموند فقط الوچه ها قهرخوب بابایی دیگه خیلی دوست داریم کاش الان حس میکردی جوجوی منمحبتبازم میام پیشت ....

پسندها (3)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
19 تیر 94 12:26
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
زهرا
21 تیر 94 14:59
سلام خانومی فدات مرسی که وبلاگمو دیدی
ونوس
پاسخ
[پاسخ سلام زهراجان ایشالا که همیشه خوشبخت باشین ]